סרטונים ומכתבי תודה

ךלח לחמח

מהי מחלה ומהו ריפוי

יהודית היקרה!!

אמנם עברה תקופה ארוכה.. אבל ממש לא שכחנו וגם לא נשכח..

אין מילים להודות על העזרה והישועה שהגיע ב"ה לבתינו טליה בעזרתך!!

טליה סבלה מאסטמה של העור החל מגיל 10 חודשים בצורה חמורה.

היו לה פצעים נוראיים בפנים ובידיים שגירדו לה מאד, מה שהיווה סבל רב בעיקר בלילות ארוכים של גירודים וללא שינה.

הדבר נמשך תקופה ארוכה למרות אבחון של מס' רופאי עור ומתן טיפול תרופתי ע"י סטרואידים שאולי עזרו למס' ימים אבל לאחר סיום הטיפול הפצעים חזרו ביתר שאת.

הגענו אלייך לטיפול הומיאופתי לאחר כ- 8 חודשים של סבל. טליה הייתה כבר בת שנה וחצי ולאחר סבל רב ומתמשך.

לאחר אבחון שלך ומתן טיפול באמצעות כדורים הומיאופתיים, אט אט הפצעים החלו להתרפא ועם המשך הטיפול אף נעלמו כליל!!

אין ספק שהטיפול ההומיאופתי עזר בעז"ה להחלמת האסטמה של העור של טליה וממש הושיע אותה מהסבל הרב.

הרבה הרבה תודה על האבחון, הקשר האישי החם והאוהב, הטיפול והליווי הצמוד והכל מתוך הרגשה טובה וזמינות תמידית!!

תודה רבה!!!

מבשרת ואיתמר אוחיון מרמלה. וכמובן..טליה.

ההומיאופתיה מתייחסת אל המחלה כאל יציאה מהאיזון של כח הריפוי הפנימי שבתוך כל אחד מאיתנו. כל מי שנולד בריא ללא מחלות או תסמונות גנטיות , מצוייד בכח ויטאלי vital force פנימי שאמור להגיב לגרויים סביבתיים שונים . כאשר אותו כח ריפוי ניפגם מתפתחת מחלה. הגוף מאותת בצורת סימפטומים : פריחה נזלת חום לחץ דם כיב או חרדה . הבראה אמיתית היא תיקון החולי של כח הריפוי הפנימי ולא סילוק זמני של הסימפטום החיצוני . לפיכך , אם שמנו משחה והנגע בעור נעלם אבל מופיע שוב לאחר הפסקת המשחה הרי שלא פתרנו את הבעיה האמיתית . אם יש לנו דלקת גרון כל 3 שבועות ובכל פעם אנו לוקחים אנטיביוטיקה אבל הדלקת