טיפול בסינוסיטיס

הסינוסיטיס הינה דלקת בסינוסים – חללי האוויר בקדמת הגולגולת והפנים – ומתבטאת בד"כ באף סתום ,בנזלת מוגלתית סמיכה צהובה או ירוקה, כאבי ראש, לחץ וכאבים קשים במצח, לחיים, צידי האף ועוד .

כל מי שסבל או סובל מסינוסיטיס, יודע עד כמה זה יכול לכאוב ולהטריד .בנוסף יכולים להופיע גם כאבים בלוע, קשיי נשימה, נחירות בלילה, פגיעה בחוש הריח, שינה לא טובה, נפיחות בפנים, ריח רע מהפה, חום, ו/או שיעול. להבדיל סינוסיטיס כרוני יכול להסתבך לאסתמה או לברונכיטיס, בגלל המוגלה שמטפטפת לגרון או לריאות
הרפואה הקונבנציונאלית מכירה מספר דרכים לטיפול בסינוסיטיס. הטיפול הראשוני מתחיל בעזרת תרופות שפותחות את מעברי הסינוסים. תרופות אלו מגיעות בצורת תרסיס לאף, במטרה לאפשר להפרשות לעבור אל האף ולגרון (שבשימוש ממושך יכל לפגוע ביכולת ההתכווצות של כלי הדם באף) זאת בנוסף לטיפול אנטיביוטי לעתים ממושך.
אם הטיפולים התרופתיים כושלים מנסים טיפולים כירורגיים פולשניים כמו שטיפות או ניקוז הנעשים בהרדמה מקומית ובמקרים עקשניים יותר ניתוח להסרת פוליפים והרחבת הסינוסים .

מה יש להומאופתיה להציע בטיפול בסינוסיטיס ?

הטיפול ההומאופתי בסינוסיטיס כרוני או אקוטי מתנהל כמו בטיפול בבעיות אחרות באופן כוללני . דהיינו , הטיפול אינו ממוקד לסימפטום או לבעייה הספציפית בלבד כי אם לאדם הסובל מבעייה זו עם כל המכלול שבו. יש להבין האם הבעייה החלה בעקבות אירוע או טראומה מסויימת , האם היא מופיעה בהקשר מסויים כמו מזג אוויר , פריחה , לחץ או כל גורם אחר . האם יש או היו בעבר רגישויות מסויימות פיזיות או נפשיות ובהתאם לכל האינפורמציה שההומאופת דולה הוא מתאים את הרמדי- התרופה ההומאופתית המתאימה ביותר (מבין אלפי תרופות !!) למטופל המסויים הזה . השיפור יכל להיות מיידי או לקחת זמן בהתאם לאורך הזמן שהמטופל סובל מהבעייה . וכמובן שהצלחת הטיפול תיבחן רק לאחר תקופה שבה אין חזרה של הבעייה . כיוון שטיפול הומאופתי יעיל אמור לפתור את הבעיה מן השרש ולא להקל בסימפטומים לתקופה קצרה.
טיפלתי במספר רב של מקרים שסבלו מסינוסיטיס כרוני בהצלחה מרובה ואני ממליצה מאד ליצור קשר ולהתייעץ איתי בהקדם באפשרות של טיפול בכם . חבל לחכות התקשרו עוד היום ל0508929668