הומאופתיה לילדים

איך זה יכול להיות? הילד רשום בגן במעון וכמעט ואינו מגיע לשם
כל שבוע סיפור אחר או כל שבועיים הבעיה חוזרת – מה עושים??
רק לפני שבוע סיים קורס של אנטיביוטיקה וכעת שוב דלקת – מה יהיה??

אין כמו טיפולי הומאופתיה לילדים במיוחד בעידן שבו ילדים כה רבים חולים כל כך הרבה. הורים רבים מגיעים אליי מיואשים ושואלים את כל השאלות שבוודאי עולות גם אצלכם.

ההורים אובדי עצות והילדים כעוסים ולא ישנים – כל המשפחה סובלת. האם כך צריכה לעבור ילדות של ילד "בריא"?  איך יכול להיות שהילד לוקח כל כך הרבה תרופות והמצב רק הולך ומחריף !!!

כל השאלות מצוינות! הומאופתיה לילדים יכולה להוות תשובה מעולה

הומאופתיה היא שיטת טיפול טבעית יעילה ועדינה ללא תופעות לוואי כימיות. היא מטפלת בבעיה מן השורש כדי לרפא באופן קבוע. ההומאופתיה עוסקת בריפוי שלל מחלות ילדים, לדוגמא:

• בעיות נשימה ברונכיטיס
  • אסטמה
  • דלקות גרון חוזרות – טיפול הומאופתי יכול גם לחסוך ניתוחים במערכת אא"ג כמו ניתוח שקדים.
  • דלקות אוזניים חוזרות – טיפול הומאופתי יכול לחסוך ניתוחים במערכת אא"ג כמו ניתוח אדנואידים כפתורים לניקוז נוזלים באוזניים ועוד.
  • בעיות עור אטופיק דרמטיטיס
  • אלרגיות שונות
  • קשיי עיכול / עצירות
  • בעיות גמילה
  • טיפול בגזים בתינוקות

ועוד…

כמו כן, הומאופתיה לילדים ידועה ביכולתה לטפל בבעיות מנטליות רגשיות שונות כמו: הפרעות קשב וריכוז, פחדים וחרדות , קשיי שינה בילדים, הרטבת לילה, קשיים חברתיים בעיות התנהגות ועוד.
יעילות ומהירות התגובה לטיפול ההומאופתי בילדים מדהימה כי לילד יש כוחות ריפוי עוצמתיות ודינמיות. ילדים שבאים אליי לטיפול נהנים גם מעצם התהליך , תשומת הלב המושקעת בהם (המיפגש הראשוני אורך למעלה משעה בדרך כלל, בו אני שואלת ומתרשמת מכל הקשור בילד והם  גם נענים ברצון לתרופה עצמה (רמדי ) שניתנת בצורה של טיפות או סוכריות למציצה . וכמובן שכל המשפחה נהנית מהשיפור במצבו

לכן אם ברצוננו לגדל את ילדנו בצורה בריאה כדאי להתחיל בטיפול בריא יותר בשלבים מוקדמים ולהימנע מלהלעיט אותם בכמויות של אנטיביוטיקה סטרואידים ומשאפים שונים.

מחקרים הראו "מעל 70% ילדים שסבלו מדלקות אוזניים אחרי קבלת טיפול הומאופתי לא פיתחו במשך שנה שלאחר הטיפול אפיזודה נוספת של דלקת אוזניים."

מקרה לדוגמא

טיפול הומאופתיה לילדים , בן 4 וחצי - ליאםליאם, ילד בן 4 וחצי  הגיע אליי בגלל דלקות גרון חריפות מזה שנתיים שחוזרות לעתים מאד קרובות. בשנה האחרונה היה 70% מהזמן בבית ולא ביקר בגן על אף  שלקח ליטרים של אנטיביוטיקה. באירוע  האחרון הגיע לאשפוז כיוון שהדלקת הפכה לאבצס שהקשה על הנשימה שלו . לאחר שקיבל ממני טיפול הומאופתי מצבו השתפר באופן ברור מאד . במשך חודשיים לא היתה בכלל דלקת ולאחר מכן חזרה דלקת קלה בעקבותיה חזרתי על התרופה ההומאופתית והיא עברה ללא טיפול אנטיביוטי. מאז חלפו חודשים רבים והילד מגיע לגן באופן רציף התיאבון שלו השתפר מאד והאמא מגדירה הילד סופסוף בריא וחבל שאין בארצנו יותר מודעות להומאופתיה לילדים ובכלל.